Sme dizajnérske štúdio so skúsenosťami zo súkromného a verejného sektora. Spájame profesionálnych dizajnérov a produkťákov s výskumníkmi a expertami na eGovernment.
Partnerom v súkromnej ale aj verejnej správe pomáhame aplikovať UX/CX princípy a postupy zákaznícky orientovaného dizajnu do tvorby a prevádzky digitálnych produktov a služieb.
Pomáhame s aplikáciou kvalitatívnych, kvantitatívnych a experimentálnych metód naprieč celým životným cyklom verejnej politiky s cieľom pomôcť vám zvýšiť jej účinnosť. Aktívne pri tom pracujeme s najnovšími poznatkami behaviorálnych vied.
Pred samotným návrhom detailne skúmame používateľské potreby, problémy a očakávania, aby sme vám mohli nadizajnovať digitálne riešenie, ktoré budú vaši zákazníci zbožňovať.
Udržateľnosť proklientskosti pri správe webových portálov a digitálnych služieb si vyžaduje ľudské zdroje, know-how, ale aj pracovnú kultúru naklonenú inováciám. Proklientskosť sa u vás udusí, pokiaľ novým spôsobom myslenia a práce nevytvoríte vhodné podmienky.
V EMPATHY kombinujeme unikátne skúsenosti s overenou sadov zručností, aby sme vám pomohli partnerom z verejného a súkromného sektora doručiť kvalitu a boli spoľahlivým partnerom.
Vdychujeme ľudskú tvár projektom rozvíjajúcim informačné technológie verejnej správy. Skúmame používateľské potreby, problémy a očakávania, aby sme vám pomohli nadizajnovať webové portály, appky a digitálne služby, ktoré budú vaši používatelia zbožňovať.
S narastajúcou konkurenciou na trhu už len kvalita produktov či služieb na zaujatie spotrebiteľa nestačí. Rozhodujúcim lákadlom je skúsenosť, ktorú v nich dohľadanie, získanie a spotrebovanie vášho produktu či služby zanechá. Ponúknite vašim klientom unikátnu skúsenosť.
Vyspelosť, s ktorou vo firmách a organizáciách narábajú s CX princípmi a postupmi, môže mať niekoľko stupňov. Našim partnerom preto uľahčujeme udržateľné organizačné a procesné zmeny a pomáhame s nákupom CX služieb, aby mohol ich biznis ďalej rásť.
Pri vývoji riešenia môžu hroziť odchýlky od zadania. My vám v rámci implementácie pomôžeme priebežne kontrolovať (QA) používateľskú kvalitu a konzultovať otázky vývojárov pri vývoji riešenia podľa DNR ako aj pripraviť, zrealizovať a vyhodnotiť používateľské testovanie funkčného prototypu a sumatívne testovanie.
Chcete si kúpiť (do projektu/ku prevádzke) UX/CX služby, no nemáte s tým ešte skúsenosti, alebo vám chýba interné know-how? My vám radi pomôžeme naškálovať váš dopyt podľa vašich potrieb, zadefinovať opis predmetu zákazky a požiadavky od dodávateľov ako aj nájsť a vybrať potencionálnych dodávateľov
Projekty rozvoja ITVS štandardne zahŕňajú projektový zámer a štúdiu uskutočniteľnosti. My vám do nich pomôžeme overiť potreby a očakávania používateľa, posúdiť súčasný stav z pohľadu používateľa, identifikovať úzke miesta a ostatné faktory vyplývajúce na ich skúsenosť, ako aj zadefinovať funkčné a nefunkčné požiadavky a prínosy pre používateľa.
V úvode realizačnej fázy projektu rozvoja ITVS sa štandardne tvorí Detailný návrh riešenia (DNR). My vám pri jeho vytváraní pomôžeme zadefinovať najdôležitejšie používateľské cesty, sprioritizovať obsah a navrhnúť prehľadnú informačnú architektúru, navrhnúť spôsob zberu spätnej väzby po spustení do bežnej prevádzky, ako aj vytvoriť prototyp pre otestovanie používateľského rozhrania a pripraviť, zrealizovať a vyhodnotiť používateľské testovanie prototypu.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis.